Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2015 17:19 - Ме разпитват за
Автор: yanek62 Категория: Изкуство   
Прочетен: 145 Коментари: 0 Гласове:
0



Naste Само мога да отбележа, че имам над 200 парчета В неделя е пълно с хора по центъра. Предполагам че това е и една от причините българите сравнително лесно да се интегрират в това общество. Често имат и локални вестници а по-големите и телевизии. Ndoe Тва аз тряяше да го кажа - Настера има над 200 парчета Тук бабите са значително по-нахални и за първи път видях някой да се блъска.

Мисля че и испанците не ме разпознават като чужденец или просто са достатъчно толерантни но няколко пъти са ме спирали да ме разпитват за посоки или нещо друго но като им кажа на чист испански че не разбирам махват с ръка и търсят някой друг. Населението е много разнообразно. Кога се правят бомбите? Пробиват си понякога път с ръце напред подобно на движението което се прави когато се гмуркаш.

Кралския дворец. Половината жители се самоопределят от друга народност. Ndoe Най-вече след 1 часа, по влаковете и на някои централни стени.

Река Турия, няколко пъти наводнявала града и затова са я преместили в покрайнините. Всъщност краля на Испания живее в резиденция близо до пътя към Сеговия в покраинините на Мадрид а двореца се ползва при официални поводи.


Тагове:   нЯколко пъти,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yanek62
Категория: Изкуство
Прочетен: 7563
Постинги: 10
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930